فرشید فلاح لاله زاری :
به گزارش تابناک سمنان: فرشید فلاح لاله زاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه فعالیت های سازمانی در محیطی دوستانه، همراه با وحدت و همدلی و توجه به اتاق فکر به سرانجام می رسد گفت: باید با شناخت و فعالیت مستمر، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
کد خبر: ۸۴۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲ 19 April 2020

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در اولین نشست خود با معاونان و کارشناسان این اداره کل و نیز مسوولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها، ویروس کرونا و تحریم ها را دو تهدید مهم دانست و گفت: باید هر یک از این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی به اجرای برنامه های هنری در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست های فرهنگی و نیز اجراهای هنری به صورت مجازی در کشور که از تهدید ویروس کرونا این فعالیت ها تعطیل شده بود امروز به فرصت تبدیل شده است و این مصداق بسیار خوبی از تحقق تبدیل تهدید به فرصت است.

فرشید فلاح لاله زاری کمبود نیروی انسانی را نیز یک تهدید خواند و گفت: این تهدید را نیز می توان با اتخاذ تدابیری به یک فرصت تبدیل کرد.

فلاح در ادامه به سال پایانی دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: امسال سال جمع بندی فعالیت ها است و باید با کمک همکاران و حمایت از هم کارنامه ای خوبی را در این شرایط ارائه نماییم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، برون سپاری فعالیتها و سپردن برخی از امور به بخش خصوصی را نیز مورد تاکید قرار داد و کارهای غیر حاکمیتی و برخی از فعالیت های فرهنگی را باید برون سپاری کرد.

وی همچنین ارتقای دوستی و همدل کردن اهالی فرهنگ و هنر در استان سمنان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برای رفع مشکلات در بخش های مختلف از جمله مسایل بودجه ای، چارت سازمانی و نیروی انسانی با همدلی، اتحاد و تقویت دوستی در محیط کار و نیز در اتاق فگر چاره اندیشی و نسبت به حل این مسایل اقدام کرد.

به گزارش تابناک سمنان، در این نشست که حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت مدیرکل قبلی فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان نیز حضور داشت معاونان پشتیبانی و توسعه منابع، فرهنگی و رسانه ای و هنری و سینمایی این اداره کل، مسوولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای استان به ارائه گزارشی از فعالیتها، برنامه ها، مسایل و مشکلات و نیازهای فرهنگی و هنری پرداختند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار